SUGEDO EGR VOŽTUVAS?  5 BŪDAI KAIP IŠSPRĘSTI ŠIĄ PROBLEMĄ

Jeigu jau išsiaiškinote, kad reikalingas tikrai egr vožtuvas – tuomet puiku. Skambinkite, registruokitės ir mes pasistengsime pašalinti šį erzinantį gedimą visais metodais, kurie tik įmanomi. Jeigu reikės nupirksime ir pastatysime net naują, kuris kainuoja nesvarbu kiek – 300 ar 400,- eurų… Žinoma, tokia tik originalaus naujo egr vožtuvo kaina, kuri gąsdina labiau tuos, kurie nežino, jog yra dar toks dalykas, kaip egr vožtuvo išprogramavimas (išjungimas). Bet apie tai vėliau…

Sugedusio egr vožtuvo simptomai:

Todėl pirmiausia pradėkime nuo pat pradžių. Greičiausiai Jums nutiko tokia situacija, kai bandėte spustelti stipriau akseleratorių ir … jis nebeatliko savo funkcijos. Kitaip sakant, “dingo gazas”, o prie viso to, dar ir užsidegė Check engine lemputė prietaisų skydelyje. Taigi, jeigu prietaisų skydelyje užsidegė Check engine vadinama “mėsmalė”  – pirmiausia reikės išsiaiškinti, ką tai reiškia.

  • Dingsta trauka stipriau paspaudus akseleratorių
  • Dingsta trauka tik kartais
  • Užsidega Check Engine lemputė
  • Nevyksta Dpf filtro regeneracija

Norint tai padaryti, reikės susirasti, kur ir kas atlieka kompiuterinę automobilio diagnostiką. Žinoma, jeigu dar to kažkas nepadarė, galite atvykti tiesiai pas mus. Mes už šį patikrinimą nepaimsime nei vieno euro, su sąlyga, kad sutiksite šalinti egr vožtuvo gedimą pas mus.

Tačiau jeigu problema bus kitoje vietoje kompiuterinės diagnostikos kaina pas mus bus ne mažiau 30,- eurų, bet… mes turime galimybę suremontuoti bet kokį gedimą, kuris susijęs su traukos dingimu. Todėl bet kuriuo atveju, apsilankymas pas mus nebus beprasmis. Daugiau apie tai, kas yra egr vožtuvai ir kokie dažniausi gedimai eina koja kojon su jais kartu paskaitykite čia http://www.egrvoztuvas.lt

KAS GALI NUTIKTI,

JEIGU ILGAI VAŽIUOJAMA SU BLOGAI

VEIKIANČIU EGR VOŽTUVU?

Žinoma, jeigu ilgai delsite ir nespręsite šios problemos – variklio tikrai nesugadinsite. Tačiau yra vienas svarbus dalykas – galite paprasčiausiai užsimušti… kai pavyzdžiui sugalvojate atlikti lenkimo manevrą. Įsivaizduokite: matote kad iš priekio dar kažkur toli parvažiuoja automobilis ir tai įvertinę bandote aplenkti jūsų eismo juosta važiuojantį automobilį. Atsiduriate priešingoje eismo juostoje, kurioje privalote lenkimo manevrą atlikti greitai ir… staiga “pradingsta gazas”. Dešinėje lenkiamas automobilis, o prieš jūsų nosį jau kitas … Taigi, vat čia vadinasi blogas egr vožtuvas. Tačiau jis čia niekuo dėtas, jeigu apie šią problemą jau žinojote iš anksto!

NAUJAS NEORIGINALUS  EGR VOŽTUVAS – KOKIA KAINA?

Paprastame eiliniame autoservise dažniausiai Jums pasiūlys įsigyti naują neoriginalų egr vožtuvą. Nors egr vožtuvų kainos skiriasi priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, neoriginalus egr vožtuvas kainuoja dažniausiai nuo 100,- iki 200,- eurų. Tačiau kokybė – labai įdomus klausimas – ar verta tokių pinigų iš tikro. Arba jie veikia labai ilgai, arba reikia keisti jau po pusės metų. Žinoma, daug įtakos daro ir visa variklio bendra būklė, bei dyzelinių purkštukų idealus arba neidealus veikimas.

ORIGINALUS EGR VOŽTUVAS IR JO KAINA

Nenagrinėsime visų automobilių markių ir modelių naujų originalių egr vožtuvų kainų, nes jos visos skirtingos. Paimsime tik keletą populiariausių egr vožtuvų pavyzdžių. Na tarkim Volkswagen Passat 1,6 dyzelio naujas originalus egr  vožtuvas kartu su aušintuvu  kainuoja apie 460,- eurų. Opel automobilio Wahler egr vožtuvas kainuoja 270,- eurų. Toyota automobilių originalūs egr vožtuvai kainuoja apie 320,- eurų… Taigi, jeigu reikia naujo egr vožtuvo ir su tikra garantija keleto šimtinių eurų greičiausiai neužteks. Todėl jeigu yra noras pakeisti sugedusį egr vožtuvą kitu geru, galima ieškoti ir kitos išeities. Ji galėtų būti tokia:

NAUDOTAS EGR VOŽTUVAS IR JO KAINA

Jeigu nesiruošiate su savo automobiliu ilgai važinėti ir artimiausi planai yra tokie, kaip automobilio pardavimas – naudoto egr vožtuvo pirkimas gali būti visai nebloga išeitis. Žinoma, šioje vietoje yra tik vienintelis pliusas – tai šiek tiek sutaupyta pinigų… Daugiau nieko gero apie tai negalima pasakyti. Rizika perkant naudotą egr vožtuvą yra tikrai didelė. Nebent perkate jį nuo nedaug “prabėgusio” automobilio. Ir ta rizika pasireiškia tuo, kad niekas nežino, kiek ilgai naudotas egr vožtuvas veiks pastačius ant Jūsų automobilio variklio…

 ALTERNATYVŪS EGR PROBLEMOS ŠALINIMO BŪDAI:

Jeigu nėra galimybių nusipirkti egr vožtuvo, kuris kainuoja pvz 400,- eurų yra galimybė  bandyti atlikti egr vožtuvo valymą. Jeigu egr valymas nepadėjo, yra ir kitas būdas (sprendimas) – egr vožtuvo išprogramavimas arba kitaip egr programinis išjungimas – egr vožtuvo pašalinimas. Apie šiuos metodus skaitykite žemiau. Arba apsilankykite čia www.chiptun.lt – automobilių chip tiuningas svetainėje. Čia rasite pakankamai daug informacijos apie egr vožtuvus ir jų programinį išjungimą.

chip tuning vilnius kaunas klaipeda

AR PADEDA EGR VOŽTUVO VALYMAS

Būtų labai kvaila teigti, kad išvalius egr vožtuvą, jis bus kaip naujas ir tarnaus lygiai taip pat ilgai. Tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai po valymo galima važiuoti metus laiko ar dar ilgiau. Bet kuriuo atveju išvalius egr vožtuvą, apie šios procedūros efektyvumą sužinome dažniausiai mėnesio bėgyje. Žinoma, jeigu negaila egr vožtuvo valymo eksperimentui skirti 60-70,- eurų – galima pabandyti atlikti tokią procedūrą. Kas įdomiausia, kad egr vožtuvo valymo kaina nedaug skiriasi nuo jo išprogramavimo…

AR GALIMA EGR VOŽTUVĄ IŠPROGRAMUOTI?

Išprogramuoti egr vožtuvą galima praktiškai visiems automobiliams išskyrus keletą markių ir modelių automobilių. Nesiprogramuoja Toyota egr vožtuvai iki 2005 metų ir tam tikri Ford markės automobilių egr vožtuvai. Visiems kitiems automobiliams, kurie pradėti gaminti po 2000 metų galimas egr vožtuvo atjungimas programiškai.

EGR VOŽTUVO UŽGLUŠINIMAS – KADA REIKIA, O KADA NE?

Jeigu atliekamas egr vožtuvo programinis išjungimas, egr vožtuvą galima glušinti, o galima palikti ir nieko nedarant. Kitaip sakant, egr vožtuvo mechaninis uždarymas privalomas tik tais atvejais, kada yra mechaninis gedimas, kurio pasekoje egr vožtuvas nebeužsidaro. Nors tokie atvejai būna reti… Ir vožtuvai dažniausiai nebeužsidaro po bandymų juos remontuoti… Tuomet neužglušinus egr sklendės – turėsime problemą su slėgiu įsiurbimo kolektoiuje, ko pasekoje variklio valdymo blokas turėtų apriboti galią ir uždegti “Check engine” simbolį prietaisų skydelyje – daugiau apie tai čia http://www.dpffiltras.lt/uzsidege-dpf-suodziu-filtro-lempute-prietaisu-skydelyje/