DPF SUODŽIŲ FILTRAI – GIDAS NR. 1

Šiandien dyzelio kietųjų dalelių dpf filtrai – skaudi tema visiems dyzelinius automobilius vairuojantiems. Jeigu jau pradėjote skaityti šias eilutes, greičiausiai esate papuolęs i šią bėdą ir kankina labai didelės abejonės kokį kelią rinktis – sprendžiant dpf/fap gedimą.

Mūsų tikslas pateikti kuo daugiau informacijos, kad galėtumėte priimti patį teisingiausią sprendimą ne tik sau, bet ir pačiam automobiliui. Kadangi dabar padaryta klaida gali kainuoti labai brangiai netolimoje ateityje.

DPF REMONTAS – KĄ GALIMA DARYTI?

Yra tikrai daug būdų kaip pašalinti tokį gedimą vieni labai brangūs, kiti kainuoja tiek, kad daugelis gali sau leisti tokį remontą. Dabar išvardinsiu visus iš eilės sprendimus, o po to pateiksime kiekvieno iš jų privalumus ir trūkumus. Taip galėsite pasirinkti teisingai. O jeigu kils abejonių galėsite paskaityti apie tai daugiau ir išsamiau tinklapyje nuoroda  >>> www.dpffiltras.lt ( dpf filtras )kur tikrai apie tai informacijos tiek, kad nežinau ar daugiau galima kur internete surasti apskritai.

Taigi šiandien rinkoje egzistuoja toks dpf / fap kietųjų dalelių filtro remontas:

  1. Naujas Dpf filtras ir jo pirkimas
  2. Dfp filtro valymas ant automobilio
  3. Dpf filtro valymas ir plovimas demontuojant
  4. Dfp filtro regeneracija
  5. Dpf filtro pašalinimas – išėmimas
  6. Dpf filtro išprogramavimas – programinis išjungimas

NAUJI DPF FILTRAI IR JŲ KAINA

Mes puikiai suprantame, kad visiems norisi bet kokį automobilio remontą atlikti tik naujomis ir originaliomis detalėmis. Tačia naujo suodžių filtro pirkimas – prabanga bet kuriam vairuotojui, net gi tam, kuris gali sau leisti savo mašinos remontui gana daug.

Labai gerą pavyzdį galite rasti čia>>> http://www.dpffiltras.lt

Jeigu ten paskaitėte, matote, kad naujų originalių suodžių filtrų kaina gali siekti net vieną trečdalį automobilio vertės. Labai įdomi, bet kartu ir gana sudėtinga situacija. Nes, kad ir koks turtingas būtumėte to daryti nesinori.

Jeigu automobilis vertas 6000,- eurų, o filtras 2000,- kyla klausimas, kaip ir ką galima padaryti kitaip… Neinvestuojant tokių pinigų į vieno gedimo remontą. O juk dyzeliniams automobiliams gali sugesti ir turbina ir purkštukai ir EGR vožtuvas

NEORIGINALŪS DPF DALELIŲ FILTRAI IR JŲ KAINA

Jau senai egzistuoja galimybė įsigyti suodžių filtro pakaitalą, kuris gana neblogai atlieka savo vaidmenį mažindamas taršą nuo išmetamų suodžių. Žinoma, nėra vienodos kainos visiems modeliams – tačiau ribos, kurias galima būtų įvardinti yra tokios – nuo 250,- iki 600,- eurų. Prie to reikės dar pridėti ir pakeitimą…

DPF VALYMO KAINA ANT AUTOMOBILIO

Neseniai atsiradęs būdas, kaip atnaujinti dpf filtrą – tai dpf valymo technologija su specialios paskirties chemikalais. Nors yra nemažai gamintojų, tačiau beveik visi jie į savo sudėtį įtraukia tauriųjų metalų junginius, kurie skirti nepažeisti suodžių filtro katalizavimo reakcijos. To pasekoje dpf filtro valiklis kainuoja vienam automobiliui apie 100,- eur.

Pridėjus darbo kainą, kuri svyruoja apie 100 ir daugiau, valymo suma gausis apie 200,- eur, bet ir tai priklauso koks jūsų suodžių filtro dydis ir kokiais junginiais buvo užakęs. Pasitaiko tokių atvejų, kaip filtrai būna tiesiog, vaizdžiai tariant, užsikimšę lyg kieta smala. Turbūt įsivaizduojate, kaip ji atrodo.

DPF PLOVIMAS/VALYMAS IŠARDANT DEMONTUOJANT IR JO KAINA

Kitas gana populiarėjantis valymo būdas – plovimas jį išardant. Iš duslintuvo išmontuojamas dpf filtras, fiziškai atidaromas ir plaunamas taip pat su chemija. Jo kaina svyruoja apie 300 eurų be montavimo darbų. Taigi suma gali gautis apie 350-400 eurų. Panašiai kaip neoriginalaus dalelių filtro pirkimas.

AR PADEDA DPF FILTRO REGENERACIJA?

Visų pirma pradėkime nuo to, kad ECU variklio valdymo blokas turi tokią funkiciją kaip automatinis regeneracijos paleidimas. Kaip dažnai automatinė suodžių filtro regeneracija pasileidinės, priklauso nuo jo užsikimšimo lygio, kuris matuojamas procentais.

Remiantis slėgio daviklių parodymais ir jų siunčiamais signalais automatinės regeneracijos metu vyksta suodžių “išdeginimo” procesas. Suodžiai išdeginami iki reikalaujamos ribos ir jūsų automobilis vėl važiuoja.

Tačiau šis automatinis išdeginimo algoritmas nėra amžinas ir ateina momentas, kada automatinė regeneracija nebegelbsti… Tuomet ir reikia rinktis. Ar pirkti naują, ar pirkti pakaitalą, ar ieškoti kito sprendimo būdo. Išeitis dpf išprogramavimas? Kas tai? Ir kokia viso to procedūra?

DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS IR JO KAINA?

Tiems, kurie nenori pirkti naujo ar įsigyti kietųjų dalelių pakaitalą yra gana protingas sprendimas – tai suodžių filtro funkcijos išjungimas. Išjungimą galima atlikti beveik 97 proc. dyzelinių automobilių. ECU perprogramavimas reikalingas tam, kad būtų pašalinta regeneracijos funkcija ir kad variklio valdymo blokas dirbtų be šios funkcijos.

Ką reikia dar padaryti tam, kad automobilis važiuotų be DPF nepriekaištingai?

Filtro pašalinimas atliekamas 2 etapais. Pirmasis – tai fizinis suodžių filtro išėmimas. Antrasis etapas – ECU programos korekcija. Atlikus šiuos abu darbus nepriekaištingai, sutaupoma nemenka pinigų suma.

Prie to paties dar reiktų paminėti, jog automobiliui, kuriam išimtas suodžių filtras padidėja ne tik trauka, bet ir kuro suvartojimo norma 100 kilometrų. Žinoma galia nepadidės tiek, lyg būtų atliktas Chip tiuningas – variklio čipavimas , tačiau apie 80 proc. vairuotojų teigia, jog pasijuto lyg varikliui atsirado antras kvėpavimas.

Kiek kainuoja dpf išjungimas?

Šių abiejų darbų kaina skirstoma taip pat į dvi dalis. Programavimo darbai prasideda nuo 80,- eurų ir gali siekti 150,- Denso sistema “ginkluotiems” daugiausia japoniškiems automobiliams. Antros dalies kaina taip pat priklauso nuo individualių dalykų. Kitaip tariant, kuo sunkiau išmontuoti, tuo didesnės laiko sąnaudos, tuo didesnė kaina.

Bet kuriuo atveju galima teigti, jog kaina svyruoja nuo 50 iki 150,- tiems modeliams, kuriuose norint išimti suodžių filtrą reikia padirbėti prie važiuoklės tam tikrų mazgų atlaisvinimo.